1. Klik pada ikon "tiga garis" warna pink dibahagian atas kiri. (Disebelah alamat)
2. Klik pada ikon (?) Help Centre
3. Pilih pada nombor (3) iaitu Get Help With My Order.
4. Pilih order yang anda ingin complaint / order yang anda ingin buat laporan / aduan.
5. Sila isikan tarikh.
Order details, isi permasalahan pada order anda.
Contohnya, cheese wedges tak dapat, ada serangga, air tiada gula, order tak mencukupi dan lain-lain masalah.
Sila sertakan gambar sebagai bukti.
ANDA BERPELUANG UNTUK MENUNTUT KEMBALI WANG ANDA SEKIRANYA ANDA TIDAK BERPUAS HATI.

Borang Maklumat Hubungan
Singgah
Memuat...
Popular Posts
1
Abstract: Kajian ini mengambil kes Mohd Alias Ibrahim vs RHB Bank & Anor 2011 sebagai titik fokus, menyoroti perbincangan mengenai keabs...

Google Plus.
Blog Archive
About me

Amirol Ramli | Diploma Perbankan dan Kewangan Islam
Universiti Sultan Azlan ShahRead More
